آموزش PLC در تبریز

آموزش PLC در تبریز

امروزه پیشرفت روز افزون صنایع و گرایش به سمت تولید با کیفیت بالا و هزینه کم، باعث شده مدیران صنایع به سمت خودکارسازی ماشین های صنعتی و استفاده از شبکه به جای سیم کشی های متداول توسط کنترل کننده های برنامه پذیر (PLC) حرکت کنند. کشور ما نیز جهت همگام بودن با این تحولات عظیم در چرخه صنعت نیاز به ارتقا خطوط تولید مطابق با استانداردهای بین المللی دارد. حضور افراد متخصص در این عرصه نیازمند آموزش های حرفه ای زیر نظر اساتید مجرب و کارگاه های مجهز می باشد. در این راستا مجتمع فنی و آموزشی پالس به عنوان مجهزترین و تخصصی ترین مرکز آموزش PLC و اتوماسیون صنعتی در شمالغرب کشور با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و کاربردی گامی کوچک در پیشبرد این مهم برداشته است.

دوره تخصصی آموزش  PLC به صورت حرفه ای توسط این مجموعه برنامه ریزی شده و به منظور تربیت پرسنل ماهر در زمینه کنترلر های منطقی برنامه پذیر تا کنون بیش از یکصد دوره آموزشی در زمینه های مختلف اتوماسیون صنعتی در کارگاههای مجهز و به روز مجتمع پالس و همچنین در دانشگاه های متعدد تبریز با استفاده از کیت های آموزشی مجهز برگزار گردیده است. در ادامه دوره های قابل برگزاری در مجتمع فنی و آموزشی پالس ارائه می گردد.

گروه های خاص

افراد شاغل و شهرستانی ها

هر یک از دوره های ذکر شده در لیست برای افراد شاغل در شهرستان ها در صورت به حد نصاب رسیدن یا مراجعه گروهی  بصورت فشرده در روز های تعطیل  قابل برگزاری می باشد.

دانشجویان دانشگاه ها

گروه اتوماسیون صنعتی پالس برای تمامی دانشجویان دانشگاه های استان در صورت مراجعه گروهی حداقل 4 نفر تخفیف 10% ذر نطر گرفته است .

لذا با ارائه کارت دانشجویی از این امتیاز بهرمند شوید.

مزایای شرکت در دوره های آموزشی

  • اعطای مدرک رسمی و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای
  • بازدید رایگان از محیط های صنعتی مرتبط با دوره های آموزشی
  • معرفی افراد برتر دوره های آموزشی جهت شرکت در مسابقات ملی مهارت
  • امکان همکاری با نفرات برتر دوره ها در پروژه های اتوماسیون صنعتی شرکت های معتبر
  • داشتن فرصت های بهتر استخدامی در مصاحبه شغلهای داخل و خارج از کشور