مهاجرت کاری به آلمان با مدرک فنی و حرفه ای

مهاجرت کاری به آلمان با مدرک فنی و حرفه ای

جهت کار و اقامت آلمان از طریق دوره های فنی حرفه ای شما می توانید با راهنمای ما در آلمان که به شما جهت انتخاب کار مناسب با درآمد خوب کمک خواهد کرد همراه باشید که در این صورت میتوانید در هفته نزدیک به ۱۰ ساعت کار کنید.

کار و اقامت آلمان از طریق دوره های فنی و حرفه ای

هنگام درخواست ویزای کار آلمان باید ثابت کنید که شما قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود هستید، مهم نیست که شما در حال تحصیل در دوره های حرفه ای دوگانه یا مدرسه هستید.

این به ویژه هنگامی مهم است که شما یک برنامه آموزشی مبتنی بر مدرسه را شروع می کنید، زیرا در اکثر این برنامه ها شما درآمد کسب نخواهید کرد.شما می توانید مهارت های آلمانی خود را بهبود ببخشید و حقوق و تعهداتی که در هنگام آموزش برای این شغل ها دارید را داشته باشید.

آموزش و کار کردن در کشور آلمان

شما مجاز به انجام کار تا ۱۰ ساعت در هفته در جهت یک کار هستید که مربوط به آموزش حرفه ای شما نیست. به عنوان مثال، در هنگام آموزش به عنوان یک مهندس مکاترونیک ممکن است در یک رستوران کار کنید.

 

شما در مکان و محیط های مختلف کار خواهید کرد. این بدان معنی است که شما در کار خود بسیار متنوع خواهید بود. این قطعا به شما کمک می کند تا این شغل ها  را به چالش بکشید و همچنین تجربه بسیار خوبی را در این مشاغل کسب کنید.

آموزش کار حرفه ای در آلمان

راهنمای ما جهت سرمایه گذاری در آلمان  و همچنین برای آموزش می تواند به شما کمک کند. او به شما توصیه می کند که چگونه یک حرفه را انتخاب کنید که برای شما مناسب است، چگونه به یک مکان به عنوان یک کارآموز نگاه کنید و چگونه درخواست کنید.

ویزا، گواهینامه های تحصیل در آلمان یا مهارت های زبان – پیش از پذیرش در یک دوره حرفه ای در آلمان، بسیار حائز اهمیت می باشد در این صورت می توانید با مشاورین ما همراه باشید تا شما را در این زمینه به بهترین نحو راهنمایی کنند.